Niels-Henrik Bruun Iversen

Jeg har mange idéer, jeg ikke har fået endnu (!?)

Det handler om Reklame, Markedsføring, Design, Kommunikation og Salg.

Niels-Henrik fortæller, hvordan din virksomhed bliver UNIK NOK i tanke og handling.

Der vises billeder og fortælles om emnerne med humor, men konklusionerne er alvor. Tilhørerne får vigtig viden og værktøjer med hjem, som de straks kan anvende – og få succes med.

Foredraget henvender sig til:

  • Virksomheder, der sælger BtB og BtC
  • Sælgere, der skal have marketingforståelse
  • Erhvervsnetværk, der ønsker input
  • Iværksættere, der skal have vigtig viden
  • Business school elever, der skal vide mere

Niels-Henrik er idéudvikler, tekstforfatter, iværksætter, marketingmand og storyteller. Han har 35 års praktisk erfaring som stifter og ejer af reklamebureau, lokalradio, avisforlag og filmproduktions-virksomhed.

I dag er han igen iværksætter med produktion af unikke møbler med storytelling, mentor og inhouse reklameafdeling for flere virksomheder samt foredragsholder med emnet; at være UNIK NOK.

Kig Niels-Henrik over skulderen her:

www.bruun-iversen.dk
– som er den business han driver som idéudvikler og tekstforfatter.

www.TransporTables.dk
– som er hans virksomhed med europaller for feinschmeckere og indbygget storytelling.

Hør ham fortælle hvordan du og din virksomhed bliver UNIK NOK. Det tager typisk 2 x 45 minutter eller 60 minutter, hvis der klippes en tå og en hæl.

Sådan bliver din virksomhed UNIK NOK

Det handler om at VISE, beVISE og overbeVISE. Det handler om, hvordan din virksomhed kan være UNIK, og være UNIK NOK. Og have ”RØV NOK” til at gøre en forskel.

Emnerne er: Storytelling, Branding, Salg, Reklame og Markedsføring. Det handler især om, hvad der skal til for at sælge din vare eller serviceydelse. Det handler om at anvende én eller flere af 10 købsmotiver, og om at gennemskue hvilken hjernehalvdel kunden og du fokuserer på i situationen.